5 päivän huoltopalvelu*

5 päivän pikahuoltopalvelun 5 helppoa vaihetta

1. Ilmoita vian kuvaus

Jos tuote tarvitsee korjausta, ilmoita tiedot ostopaikasta riippuen lähimmälle Omron-jälleenmyyjälle, Omronin asiakaspalveluun tai täytä korjauspyyntö-lomake.

2. Huoltolupa

Omron lähettää kuittauksen huoltopyyntöösi ja tarjouksen, jos mahdollista.

3. Pakkaa tuote kuljetusta varten

Pakkaa tuote huolellisesti laatikkoon.

4. Ota yhteys DHL:n paikalliseen toimipisteeseen

DHL noutaa tuotepakkauksen, kun ilmoitat Omronin tilinumerosi.

5. DHL palauttaa huolletun tuotteen

Huollettu ja testattu tuotteesi ja huoltoraportti toimitetaan sinulle viiden arkipäivän kuluessa.

* Huomautus

5 päivän huoltopalvelu ei ole saatavilla kaikille Omronin tuotteille. Kysy lisätietoja Omronin paikallisesta toimipisteestä.