Kirjaudu sisään

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Vaihda salasana

Meillä on teknisiä ongelmia. Emme ole pystyneet vastaanottamaan lomakettasi. Pahoittelemme ja pyydämme yrittämään uudelleen myöhemmin.

Download

Rekisteröidy

Meillä on teknisiä ongelmia. Emme ole pystyneet vastaanottamaan lomakettasi. Pahoittelemme ja pyydämme yrittämään uudelleen myöhemmin.

Download

Kiitos, että rekisteröidyit Omronin palvelun käyttäjäksi

Sähköpostiosoitteeseesi on lähetetty viesti, jonka avulla voit viimeistellä tilin luomisen. Sähköpostiosoite:

Palaa verkkosivustoon

luo tili

Täytä tietosi alla oleviin kenttiin ja luo tili, jotta pääset käyttämään tämän sivun sisältöä

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Meillä on teknisiä ongelmia. Emme ole pystyneet vastaanottamaan lomakettasi. Pahoittelemme ja pyydämme yrittämään uudelleen myöhemmin.

Download

Kiitos mielenkiinnostasi

Sinulla on nyt käyttöoikeus seuraaviin tietoihin: Tarjoamamme palvelut

Vahvistussähköpostiviesti on lähetetty osoitteeseen

Jatka sivulle

Ole hyvä ja tai luo tili asiakirjan lataamista varten

Tarjoamamme palvelut

Sinulla on monta syytä luottaa palveluumme:

  • Euroopan huoltokeskuksen palvelu on laadukasta kokeneiden insinöörien ja uusimpien tekniikoiden ansiosta.
  • Nouto ja toimitus suoraan asiakkaalle koko Euroopan unionin alueella.
  • Automaatiohuolloissa on saatavilla kolme palvelutasoa: tärkeä (huolto vuorokauden kuluessa), normaali (huolto 3 arkipäivän kuluessa) ja edullinen (huolto 10 arkipäivän kuluessa).
  • Mekatroniikkahuolloissa on saatavilla kaksi palvelutasoa: normaali (huolto 5 arkipäivän kuluessa) ja edullinen (huolto 10 arkipäivän kuluessa). * Huomaa, että kuljetukset eivät sisälly edellä ilmoitettuihin huoltoaikoihin.
  • Takuun piirissä oleville Omronin tuotteille huoltopalvelu on ilmainen.
  • Jos tuotteen huolto ei sisälly takuuseen, tuotteen huoltomaksu on kiinteä.
  • Omronin Euroopan huoltokeskuksessa huollettujen tuotteiden vaihdetuilla tai korjatuilla osilla on vuoden takuu huoltopäivämäärästä lähtien.
  • Huolletun tuotteen mukana toimitetaan vakiomuotoinen huoltoraportti. Pyynnöstä voidaan toimittaa myös laaja huoltoraportti tai yksityiskohtainen eritelmä.

Täytä korjauspyyntö-lomake, niin lähetämme sinulle tarjouksen haluamasi tuotteen korjauksesta.

Tärkeitä lisätietoja

  • Huoltopalveluiden sisältöä voidaan muuttaa ilman etukäteisilmoitusta.
  • Euroopan unionin ulkopuolelta tulevien huoltopyyntöjen käsittely voi olla hitaampaa tullitoimien takia.
  • Pikahuoltopalvelu ei ole saatavilla kaikille Omronin tuotteille.

5 päivän huoltopalvelu*

5 päivän pikahuoltopalvelun 5 helppoa vaihetta

1. Ilmoita vian kuvaus

Jos tuote tarvitsee korjausta, ilmoita tiedot ostopaikasta riippuen lähimmälle Omron-jälleenmyyjälle, Omronin asiakaspalveluun tai täytä korjauspyyntö-lomake.

2. Huoltolupa
Omron lähettää kuittauksen huoltopyyntöösi ja tarjouksen, jos mahdollista.

3. Pakkaa tuote kuljetusta varten
Pakkaa tuote huolellisesti laatikkoon.

4. Ota yhteys DHL:n paikalliseen toimipisteeseen
DHL noutaa tuotepakkauksen, kun ilmoitat Omronin tilinumerosi.

5. DHL palauttaa huolletun tuotteen
Huollettu ja testattu tuotteesi ja huoltoraportti toimitetaan sinulle viiden arkipäivän kuluessa.

* Huomautus: 5 päivän huoltopalvelu ei ole saatavilla kaikille Omronin tuotteille. Kysy lisätietoja Omronin paikallisesta toimipisteestä.